قوانین و مقررات

سرعت خرید را لمس کنید

در روزهای عادی، سفارش‌ طبق رویه‌های زیر ارسال می‌شود. در شرایط ویژه مانند جشنواره‌ها یا روزهای شلوغ و پرازدحام مانند اسفند ماه، برحسب روش و محل دریافت سفارش، زمان ارسال متفاوت است و امکان دارد، طبق رویه‌های زیر صورت نگیرد.

 

کارترزلند با شرایط ارسال سریع‌ و پرداخت در محل در شهر تهران، لذت خریدی متفاوت را برای شما فراهم کرده است. در حال حاضر طرح تحویل اکسپرس درتهران فعال شده است، اما به زودی شهرهای دیگر را هم پوشش می‌دهد.

تهران:

سفارش‌ها در شهر تهران که گزینه ارسال با پیک را انتخاب کردند یا در قسمت بادداشت سفارش به این موضوع اشاره کردند، حداکثر ظرف 48 ساعت تحویل داده خواهد شد. درضمن امکان تحویل سفارش در همه روزهای هفته وجود دارد و سفارش‌‌‌‌های با ارزش بیش از یک میلیون و پانصدهزار تومان در تمام شهر های ایران با پست پیشتاز بصورت رایگان ارسال می‌شوند.

 

ارسال رایگان برای خرید های بیش از 1/5 میلیون تومانسایر شهرستانها

امکان تحویل سفارش‌هایی که تا ساعت 12 روزهای کاری شنبه تا چهارشنبه ثبت شوند، 3-5 روز بعد وجود دارد. سفارش‌هایی که بعد از ساعت 12 و یا روزهای پنج‌شنبه، جمعه و تعطیلات رسمی ثبت شوند، در اولین روز کاری بعد پردازش خواهد شد.

نکات:

– تحویل رایگان فقط شامل سفارش‌‌‌‌هایی با ارزش بیش از یک میلیون و پانصدهزار تومان و در تمام شهر های ایران می‌شود. هزینه ارسال سفارش‌های زیر یک میلیون و پانصدهزار تومان برای همه نقاط کشور 35000 تومان ثابت است. البته برای شهر تهران اگر خریدار گزینه ارسال با پیک (طبق تعرفه تاکسی های اینترنتی) را انتخاب کند، در این حالت مطمئنا سفارش سریعتر به دست خریدار میرسد ولی هزینه ارسال سفارش با مشتریست.

– لازم است تطابق تعداد اقلام سفارش با فاکتور، در حضور همکاران تحویل سفارش کنترل شود.

– برای سرعت و سهولت رسیدگی به درخواست‌ مشتریان در زمینه آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی کالا، اکیداً توصیه می‌شود سلامت فیزیکی و ظاهری کالاهای دریافتی درحضور همکاران تحویل سفارش چک شود و در صورت وجود مشکل یا ایراد از تحویل گرفتن آن خودداری کند. بدیهی است که تحویل گرفتن کالا توسط مشتری به منزله تایید سلامت فیزیکی آن خواهد بود.

– زمان تقریبی تحویل سفارش ارسالی بنا به محدوده جغرافیایی و مقصدسفارش بین 2 تا 5 روز کاری است.

در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست هستید، می‌توانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست به آدرس زیر پیگیری کنید:

https://tracking.post.ir

– برای دریافت کد مرسوله پستی یا به صفحه اینستاگرام کارترزلند مراجعه نمایید یا با دانستن کد سفارش که برایتان پیامک و ایمیل شده با فروشگاه تماس حاصل فرمایید.