پرسشهای متداول
حساب کاربری
1- آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟
پاسخ:
شما میتوانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن شماره تلفن همراه خود(بدون صفر اول) و دریافت کد تایید، وارد حساب کاربری خود شوید، سپس با کلیک روی گزینه “پروفایل من” به صفحهای منتقل میشوید که در بخش “اطلاعات کاربر” امکان “ویرایش اطلاعات” وجود دارد.
2- چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟
پاسخ:
لطفاً ایمیلهای اسپم (spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیلهای ارسال شده به حسابهای کاربری Gmail گاهی spam میشوند. توجه داشته باشید که لینک تغییر رمز برای شما ارسال میشود نه خود رمز.
3- آیا میتوانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟
پاسخ:
برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید به حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه “سفارشات من” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده شود.
توجه فرمایید این در صورتی امکان پذیر است که حین ثبت سفارش وارد حساب کاربری خود شده باشید و بصورت مهمان خرید را انجام نداده باشید.
ثبت و پیگیری سفارش
1- آیا برای خرید از کارترزلند، حتما باید در سایت عضو باشم؟
پاسخ:
خیر،به صورت مهمان هم قادر به خرید هستید و کافیست که اطلاعات مورد نظر را تکمیل فرمایید.
ولی با عضویت در کارترزلند میتوانید:
– سریعتر و سادهتر خرید کنید
– به سادگی سوابق خرید و فعالیتهای خود را مدیریت کنید
– لیست علاقمندیهای خود را بسازید و تغییرات آنها را دنبال کنید
– نقد، بررسی و نظرات خود را با دیگران به اشتراک گذارید
– بعضی از کدهای تخفیف مخصوص افرادیست که عضو هستند و لیست خرید دارند
– در جریان فروشهای ویژه و قیمت روز محصولات قرار گیرید
2- آیا در تمام ساعات شبانه روز میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟
پاسخ:
بله، شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید.
3- آیا میتوانم برای شخص دیگری از کارترزلند خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟
پاسخ:
بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در 3 مرحله تکمیل خواهد شد:
-) ورود به کارترزلند(اختیاری)
1) بازبینی سفارش
2) اطلاعات ارسال سفارش
3) اطلاعات پرداخت
4- آیا میتوانم با حساب کاربری خودم، خرید کنم و فاکتور به نام شخص حقوقی یا شرکت صادر شود؟
پاسخ:
بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در 3 مرحله تکمیل خواهد شد:
-) ورود به کارترزلند(اختیاری)
1) بازبینی سفارش
2) اطلاعات ارسال سفارش
3) اطلاعات پرداخت
در مرحله اطلاعات ارسال سفارش یا همان پرداخت صورتحساب، در قسمت یادداشت سفارش اطلاعات مورد نظر را وارد نمایید.
همچنین با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتور حقیقی به حقوقی وجود ندارد. بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش، نسبت به این مساله دقت لازم را داشته باشند و اگر نیاز دارند که فاکتور حقوقی برای آنها صادر شود، هنگام ثبت سفارش خود به این نکته اشاره کنند.
5- از وضعیت سفارشی که ثبت کردهام، چگونه میتوانم مطلع شوم؟
پاسخ:
کارترزلند با ارسال ایمیل و پیامک، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام میکند. همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش، میتوانید با فروشگاه تماس بگیرید.
6- آیا میتوانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟
پاسخ:
خیر، در حال حاضر تنها کالاهایی امکان سفارش گذاری دارند که در سایت کارترزلند با وضعیت موجود و همراه با قیمت مشخص شدهاند.
7- میتوانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟
پاسخ:
تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما میتوانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید. پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن،با فروشگاه تماس بگیرید.
8- بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با کارترزلند تماس بگیرم؟
پاسخ:
خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق ایمیل و پیامک اطلاع رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش کارترزلند با شما تماس خواهند گرفت.
9- میتوانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
پاسخ:
بله، ولی به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم بهتر است سفارش خود را اینترنتی ثبت کنند.
10- در صورتی که خرید من برای شخص دیگری باشد، آیا فاکتور فروش به همراه بسته برای تحویلگیرنده فرستاده خواهد شد؟
پاسخ:
بصورت پیش فرض فاکتور همراه سفارش ارسال میگردد. در صورتیکه مایل به دریافت فاکتور نیستید باید به این موضوع در قسمت یادداشت اشاره فرمایید. در ضمن توجه داشته باشید که پیش فاکتور الکترونیکی خرید، جهت اطلاع از طریق ایمیل برای شما ارسال میشود.
کالاهای عرضه شده در کارترزلند
1-کالاهایی که موجود نیستند، چه زمانی در سایت برای فروش عرضه خواهند شد؟
پاسخ:
گاهی به دلایل مختلف مانند عدم عرضه رسمی و گسترده محصول در ایران، وضعیت برخی از کالاها در وب سایت به “ناموجود” تغییر پیدا میکند و اعلام زمان دقیق عرضه دوباره آنها ممکن نیست، با این حال کارترزلند تلاش میکند تا این کالاها مجدداً در کمترین زمان در وب سایت ارائه شوند. در صورتی که قصد خرید کالایی با وضعیت “ناموجود” یا “به زودی” را دارید، میتوانید برای اطلاع از زمان حدودی موجود شدن و عرضه کالا در سایت کارترزلند با فروشگاه تماس حاصل فرمایید.
2- آیا ممکن است کالایی را که سفارش میدهم موجود نباشد؟
پاسخ:
کالاهای دارای قیمت که در سایت کارترزلند با وضعیت “موجود” مشخص شده، در انبار کارترزلند موجود و قابل سفارش گذاری هستند. بنابراین هنگام ثبت سفارش این کالاها نیازی به استعلام موجودی نیست و سفارش در سریعترین زمان ممکن پردازش و تحویل خواهد شد. البته گاهی برای برخی از کالاها در صورت فروش همزمان در فروشگاه و وبسایت، ممکن است موجودی آن کالا به اتمام برسد. در این موارد به سرعت اقدام به تکمیل موجودی کالا میشود ولی در صورت امکان پذیر نبودن، عرضه آن کالاها در سایت به صورت موقت متوقف میشود و با شما تماس گرفته خواهد شد.
3- آیا تعداد خرید از یک کالا در کارترزلند محدودیتی دارد؟
پاسخ:
به طور کلی محدودیتی برای تعداد سفارش از یک کالا در کارترزلند وجود ندارد، ولی با توجه به اینکه موجودی قابل فروش برای هر کالا در هر زمان متفاوت است، برخی اوقات محدودیتهایی در تعداد سفارش از یک کالا اعمال میشود.
پرداخت
1- مبلغ سفارشم را چگونه میتوانم پرداخت کنم؟
پاسخ:
همگی کاربران کارترزلند میتوانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب در سایت کارترزلند، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند. همچنین امکان واریز بانکی یا واریز کارت به کارت به شماره کارت اعلام شده در سایت کارترزلند برای همه کاربران وجود دارد. در ضمن مشتریانی که ساکن شهر تهران هستند قادر به پرداخت هزینه در محل تحویل هستند.
برای اطلاعات بیشتر میتوانید به صفحه روشهای پرداخت مراجعه کنید.
2- با استفاده از کارت کدام بانکها میتوان هزینه سفارش را اینترنتی پرداخت کرد؟
پاسخ:
شما میتوانید با استفاده از همه کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب در سایت کارترزلند، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید.
3- آیا پرداخت در محل، شرایط و محدودیتهایی دارد؟
پاسخ:
خریدار باید ساکن مناطق مشخص شده در شهر تهران باشد.
4- ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟
پاسخ:
گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حسابهای میانی بانک است و خود بانک مغایرتها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت میدهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.
5- آیا میتوانم وجه سفارش خود را به صورت اقساطی پرداخت کنم؟
پاسخ:
در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد.
6- آیا میتوانم برای پرداخت سفارش خود چک بدهم؟
پاسخ:
خیر، برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی کارترزلند از پذیرش هر گونه چک بانکی معذور است.
7- آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت کارترزلند امن است؟
پاسخ:
پرداخت اینترنتی به گونهای طراحی شده که امن و راحت باشد. با وجود این شما نه تنها برای خرید از کارترزلند که هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی برای اطمینان از امنیت پرداخت خود نکتههای زیر را رعایت فرمایید:
– با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar)، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده میشود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد.
– قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل در قسمت بالا سمت چپ صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید.
– برای ورود اطلاعات کارت خود در صورت امکان از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.
ارسال سفارشها
1- هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه میشود؟
پاسخ:
برای سفارشات بالای دو میلیون و پانصدهزار تومان رایگان بوده و برای سفارشات کمتر از دو میلیون و پانصدهزار تومان در تمامی نقاط کشور مبلغ 45000 تومان است.
البته خریدارانی که در شهر تهران هستند می توانند گزینه ارسال با پیک (طبق تعرفه تاکسی های اینترنتی) را انتخاب کنند که در این حالت مطمئنا سفارش سریعتر به دست خریدار میرسد ولی هزینه ارسال سفارش با مشتریست. توجه فرمایید که برای ارسال از طریق پست نباید گزینه پرداخت در محل انتخاب شده باشد.
2- چرا با این که پرداخت در محل را انتخاب کردهام، ارسال سفارش من مشمول هزینه شده است؟
پاسخ:
پرداخت در محل و تحویل رایگان کارترزلند، فقط شامل سفارشهایی با آدرس تحویل در مناطق مشخص شده از شهر تهران و با ارزش بیش از یک میلیون و پانصدهزار تومان میشود.
3- آیا میتوانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟
پاسخ:
زمان رسیدن ارسالهای خارج از تهران پس از تحویل به پست، بر اساس محدوده جغرافیایی از 2 تا 5 روز کاری متغیر است، بنابراین روز رسیدن سفارش با توجه به خدمات پستی مشخص است اما ساعت آن را نمیتوان به طور دقیق تعیین کرد. درباره ارسال در شهر تهران، فروشگاه کارترزلند تمام تلاش خود را می کند تا نهایتا ظرف 48 ساعت سفارش را ارسال کند. با این وجود، به دلیل مسائل مختلف مانند برنامه زمان بندی ارسال در کارترزلند و مشکلات ترافیکی، وعده تحویل دادن کالا راس ساعت خاص برای کارترزلند مقدور نیست. ولی اگر پرداخت را از طریق درگاه بانکی انجام داده باشید و ساکن شهر تهران هستید، می توانید با فروشگاه تماس گرفته و زمان ارسال سفارش را مشخص نمایید.
4- پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول میکشد که به دستم برسد؟
پاسخ:
زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بر اساس فاکتورهایی مانند محل و نحوه تحویل متفاوت است. برای اطلاعات بیشتر میتوانید به صفحه نحوه ارسال مراجعه کنید.
5- میتوانم کالایی را که سفارش دادهام با مراجعه به کارترزلند به صورت حضوری تحویل بگیرم؟
پاسخ:
بله، به آدرس فروشگاه مراجعه فرمایید و سفارش خود را تحویل بگیرید. ولی حتما بعد از ثبت سفارش باید با فروشگاه تماس گرفته و کارشناسان را از این موضوع مطلع نمایید.
6- تحویل با پیک در تهران در چه محدودهای امکانپذیر است؟
پاسخ:
در تمامی نقاط شهر تهران بصورت پس کرایه ارسال با پیک فعال می باشد و در صورتیکه سفارشتان کمتر از یک میلیون و پانصد هزار تومان می باشد باید گزینه ارسال با پیک را انتخاب کنید و درصورتیکه بالای این مبلغ هست، در قسمت یادداشت که در فرم ورود اطلاعاتتان قابل مشاهده می باشد به این موضوع (ارسال با پیک) اشاره فرمایید.
چون بصورت پیش فرض سفارشات بالای دو میلیون و پانصد هزار تومان حتی در شهر تهران هم با پست پیشتاز بصورت رایگان ارسال می شوند نه با پیک.
7- سفارشها چه زمانی به پست تحویل داده میشود؟
پاسخ:
همه سفارشها پس از طی مراحل پردازش، به طور روزانه تحویل واحد پستی مستقر در محل پردازش سفارشهای کارترزلند میشوند.
8- آیا میتوانم سفارشی را که با پست پیشتاز ارسال شده رهگیری کنم؟
پاسخ:
بله، شما برای رهگیری سفارشی که با پست پیشتاز ارسال شده میتوانید شماره 24 رقمی مرسوله پیشتاز را در آدرس زیر وارد کنید:
در ضمن برای اطلاع از شماره مرسوله پستی، لطفا با فروشگاه تماس بگیرید یا به صفحه اینستاگرام کارترزلند مراجعه نمایید.
گارانتی
1- اگر از تاریخ گارانتی کالایی که خریدهام، مدتی گذشته باشد، دوره گارانتی آن کالا چگونه محاسبه میشود؟
پاسخ:
طی قرارداد بین کارترزلند و تامین کنندگان، تاریخ شروع گارانتی بیشتر کالاها، بر اساس تاریخ فاکتور فروش کارترزلند محاسبه میشود و تاریخ مندرج در برگه گارانتی به تنهایی معیار اعتبار گارانتی نیست. بنابراین اگر کالایی را دریافت کردید که مدتی از تاریخ شروع گارانتی آن گذشته بود جای نگرانی نیست و با ارائه فاکتور فروش خود میتوانید از خدمات گارانتی کالا استفاده نمایید. با این حال برای اطمینان بیشتر با فروشگاه کارترزلند تماس بگیرید.
خدمات پس از فروش
1- آیا همه کالاها، شامل مهلت 7 روزه گارانتی تعوض یا مرجوعی میشوند؟
پاسخ:
کارترزلند برای کلیه محصولات خریداری شده از طریق سایت، 7 روز فرصت برای تعویض و بازگرداندن کالا در نظر گرفته است. شرط استفاده از این فرصت، فقدان هرگونه آسیب فیزیکی به کالا یا بسته بندی آن است. بطور مثال برای البسه اتیکت دار، وجود اتیکت به همراه لباس الزامیست.
عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای از جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است. برای دریافت اطلاعات بیشتر از چگونگی و شرایط استفاده از مهلت 7 روزه گارانتی مرجوعی به صفحه رویههای بازگرداندن کالا مراجعه کنید.
2- اگر کالای ارسال شده با آنچه سفارش دادهام و یا آنچه در سایت دیده ام مغایرت داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟
پاسخ:
با فروشگاه تماس بگیرید (از طریق شمارههای موجود یا ارسال پیام از طریق صفحه تماس با ما) و برای اطلاعات بیشتر از چگونگی و شرایط خدمات پس از فروش به صفحه رویههای بازگرداندن کالا مراجعه کنید.
3- اگر کالای که خریداری کردهام، ایراد فنی یا آسیب دیدگی داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟
پاسخ:
با فروشگاه تماس بگیرید (از طریق شمارههای موجود یا ارسال پیام از طریق صفحه تماس با ما) و برای اطلاعات بیشتر از چگونگی و شرایط خدمات پس از فروش به صفحه رویههای بازگرداندن کالا مراجعه کنید.
پیشنهاد شگفت انگیز
1- محصولات چه زمانی در طرح فروش ویژه یا شگفت انگیز قرار میگیرند؟ آیا از قبل میتوان باخبر شد؟
پاسخ:
امکان قرار گرفتن یک کالا در طرح فروش ویژه یا شگفت انگیز را کارشناسان کارترزلند با در نظر گرفتن فاکتورهای مختلفی بررسی میکنند و با توجه به محدودیت زمانی عرضه به صورت شگفت انگیز، امکان اعلام آن از قبل وجود ندارد. اما کاربران میتوانند با عضویت در اینستاگرام کارترزلند از این موضوع مطلع شوند.
2-آیا میتوانم کالایی را که قبلاً در طرح پیشنهاد شگفت انگیز عرضه شده است و دیگر امکان خرید با آن شرایط وجود ندارد، با همان قیمت سفارش دهم؟
پاسخ:
طرح پیشنهاد شگفت انگیز چارچوبی دارد که خارج از آن ثبت سفارش ممکن نیست، بر این اساس شما تنها مدت کوتاهی فرصت دارید سفارش خود را با قیمت شگفتانگیز ثبت کنید و پس از آن قیمتها به حالت اول برمیگردند.
3- آیا میتوانم کالایی را که در طرح پیشنهاد شگفت انگیز عرضه شده است با تعداد بیش از یک عدد خریداری کنم؟
پاسخ:
در صورتیکه موجودی انبار کافی باشد این امر ممکن است.
4-اگر بلافاصله پس از ثبت یک سفارش و قبل از دریافت آن، کالا در پیشنهاد شگفت انگیز و با قیمتی پایینتر عرضه شود، با چه قیمتی برای من محاسبه میشود؟
پاسخ:
پیش از مرحله پرداخت صورتحساب، امکان تغییر سفارش بر اساس قیمت شگفت انگیز وجود دارد ولی پس از آن سفارش به هیچ وجه امکان اصلاح ندارد.
کد تخفیف
1- چگونه میتوانم از سوابق دریافت و مصرف کدتخفیف مطلع شوم؟
پاسخ:
برای اطلاع از سوابق دریافت و مصرف کدتخفیف، باید به حساب کاربری خود وارد شوید.
2- چرا کدتخفیف من باطل شده است؟
پاسخ:
هر کد تخفیف محدودیتی دارد که این محدودیت هم می تواند بر اساس زمان باشد و هم می تواند بر اساس تعداد استفاده شده. مطمئنا دلیل باطل شدن یکی از موارد گفته شده است.
3- چرا برای خرید، نمیتوانم از همه کد تخفیف هایم استفاده کنم؟
پاسخ:
میزان استفاده از کدتخفیف برای کالای خریداری شده، به طور خودکار توسط سیستم محاسبه میشود. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با فروشگاه تماس حاصل فرمایید.
4- کالایی را به سبد خریدم اضافه کردم ولی با وجودی که از خرید آن منصرف شدهام، کدتخفیف کم شده به حالت اولیه خود برنگشته است.
پاسخ:
احتمالاً سبد خود را خالی نکردهاید، تا وقتی که کالا در سبد خرید شما قرار دارد، کدتخفیف به حساب شما بر نمیگردد.
قیمت
1- آیا قیمت محصولات در سایت کارترزلند به روز هستند؟
پاسخ:
بله، کارترزلند به طور منظم و روزانه قیمت محصولات عرضه شده در وب سایت خود را کنترل و به روز رسانی میکند.
2- آیا برای مشتریان دائمی، خرید با تعداد بالا و یا خریدهای سازمانی قیمتها متفاوت خواهد بود؟
پاسخ:
در حال حاضر محاسبه تخفیف برای همه مشتریان فقط بر اساس سیستم کدتخفیف امکان پذیر است. شما میتوانید با خریدهای پیوسته از حداکثر تخفیفات ممکن برای خود و سازمان خود بهرهمند شوید.
3- آیا قیمتهای کارترزلند نسبت به بازار ارزانتر است؟
پاسخ:
سیاست قیمت گذاری در کارترزلند مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است.
به طور کلی قیمتها در کارترزلند کاملا مناسب و رقابتی بوده و خرید از کارترزلند برای مشتریان به صرفه است.
قیمتهای ارائه شده برای کالاهایی با برند شناخته شده در کارترزلند، قیمتهای خرده فروشی است که غالباً توسط تولیدکننده و یا نماینده رسمی توزیع آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است و قیمت سایر کالاها بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین میشوند.
سیاست قیمت گذاری در کارترزلند منصفانه است و برای هر مشتری در هر گوشهای از کشور قیمتها یکسان و شفاف هستند.
با در نظر گرفتن امکان استفاده از طرحهای تشویقی و تخفیفات ویژه از قبیل “کدتخفیف” و “پیشنهاد شگفت انگیز” و سایر سرویسهای ارزش افزوده سطح قیمتها در کارترزلند بیش از پیش مناسب ارزیابی میشوند.
نحوه فعالیت کارترزلند
1- آیا کارترزلند در تهران یا سایر شهرها، شعبه دیگر یا نمایندگی دارد؟
پاسخ:
کلیه سرویسها و تراکنشهای مالی و خدمات فروش قابل ارائه کارترزلند از طریق دفتر مرکزی تهران که آدرس آن در وب سایت مندرج است پردازش میشود.
لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی از طریق ایمیل info@cartersland.ir به کارترزلند اطلاع دهید.
آخرین دیدگاهها