رویههای تعویض کالا
فروشگاه کارترزلند قابلیت تعویض هفت روزه به شرط استفاده نشدن محصول را دارد و برای استفاده از این قابلیت نکات زیر بسیار مفید هستند.
- در وهله اول؛ تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن مدل خریداریشده در انبار شرکت است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد، کارترزلند محصول را با قیمت محصولات تک شده حساب میکند و مشتری میتواند مدل دیگری را انتخاب نماید. بدیهی است که در صورت انتخاب کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای تعویضی محاسبه و تسویه میشود. برای کالای گرانتر، مشتری تفاوت را پرداخت میکند و برای کالای ارزانتر، کارترزلند تفاوت را به حساب مشتری واریز میکند.
- در صورت موجود بودن مدل خریداریشده شما فقط ملزم به تعویض سایز نیستید و میتوانید از مدلهای دیگر هم انتخاب داشته باشید. به طور مثال شما سه تیکه دو بادی شلوار کد 1309 سایز 9 تا 12 ماه را خریداری کردید و بعد از چند روز که قصد استفاده از لباس برای نوزاد دلبندتان را دارید متوجه بزرگ یا کوچک بودن محصول میشوید ولی از آنجایی که فقط همین مدل را میپسندید و قصد تعویض سایزش را دارید در ابتدا به سایت مراجعه میکنید و متوجه میشوید سایز مورد نظرتان موجود نیست و سایزهای دیگر موجود است. در این حالت جنس خریداریشده توسط شما تک سایز حساب نمیشود و شما با همان قیمت بهروز سایت قادر به خرید سایر محصولات میباشید. که منظور از سایر محصولات، فقط دستهبندی دوبادی شلوار نیست و حتی میتوانید خشک کن و پتو هم خریداری کنید. ولی اگر تمامی سایزهای کد 1309 در سایت ناموجود باشد محصول شما تک سایز میشود. در این حالت با فروشگاه تماس بگیرید تا کارشناسان کارترزلند بیشتر راهنماییتان کنند.
درخواست تعویض کالای خود را چطور به خدمات پس از فروش اطلاع دهید؟
از طریق یکی از روشهای زیر، درخواست خود را اطلاع دهید:
- با فروشگاه تماس بگیرید.
- پیام خود را در صفحه ” تماس با ما ” ارسال کنید.
توجه: جهت رسیدگی به درخواست، ذکر شماره پیگیری سفارش که برای شما پیامک یا ایمیل شده الزامی است.
رویههای بازگرداندن کالا
آسودگی خاطر و رضایتمندی مشتریان همواره از اولویتهای کارترزلند بوده است و کارترزلند در این راستا میکوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. در صورتی که محصول خریداریشده با محصول درجشده در سایت تفاوت داشته باشد، مشمول 7 روز مهلت بازگشت کالا میشود. بدیهیست که محصول خریداریشده نباید توسط مشتری مورد استفاده قرار گرفته شده باشد.
لطفاً توجه داشته باشید:
برای مرجوع نمودن کالا باید در ابتدا با فروشگاه تماس حاصل فرمایید و بعد از مطلع کردن کارشناسان کارترزلند از کد سفارشتان و دلیل مرجوع نمودن کالا، محصول را بازگردانید تا بعد از رسیدن بسته مورد نظر، هزینه محصول خریداریشده برایتان واریز شود.
شرایط بازگرداندن کالا
استفاده از 7 روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟
- اگر کالای خریداریشده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وبسایت مغایرت داشته باشد.
– از آنجایی که در حال حاضر اکثر محصولات فروشگاه اینترنتی کارترزلند برند کارترز میباشد باید به این نکته توجه داشته باشید که بهطور مثال حک شدن کلمه کارترز در یقه یا اتیکتی که اسم کارترز بر روی آن نوشته شده باشد دلیل بر اصل یا تقلبی بودن محصول نیست چون مطمئناً راحتترین کار در تولید محصول تقلبی، چاپ لیبل یا حک اسم برند بر روی لباس است و اگر بر روی محصولی اسم برند حک نشده باشد دلیل بر تقلیی بودنش نیست. برای توضیحات بیشتر با فروشگاه تماس حاصل فرمایید.
- درخواست مرجوعی به کالایی تعلق میگیرد که استفاده نشده باشد و اتیکت محصول هنوز به کالا وصل باشد.
– پس از بررسی کالا های مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، برای مشتری مجدد ارسال میشود. در صورت استنکاف مشتری از تحویل کالای سالم و بدون ایراد، کالای مزبور به مدت یک هفته به صورت امانت نزد کارترزلند در واحد خدمات پس از فروش باقی میماند و با انقضای این مهلت، کارترزلند در قبال کالا و زیانهای وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچگونه مسوولیتی نخواهد داشت.
کالا را چطور ارسال کنید؟
- لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
- از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش کارترزلند جداً، خودداری کنید.
- برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی اتیکت یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را روی پاکت پستی یا قطعه کاغذ جداگانهای بنویسید.)
- لازم به ذکر است که هزینههای بازگرداندن کالا به عهده مشتری است و شرکت تعهدی در قبال این هزینهها ندارد.
- اگر ساکن تهران هستید، برای هماهنگی ارسال پیک برای تحویل گرفتن کالا، با کارترزلند تماس بگیرید یا به صورت حضوری به فروشگاه مراجعه نمایید.
پس از رسیدن و دریافت کالا توسط خدمات پس از فروش، روند رسیدگی به درخواست مشتری چگونه خواهد بود؟
کارشناسان خدمات پس از فروش کارترزلند ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل میکنند. اگر ایراد، مغایرت یا آسیبدیدگی توسط کارشناسان کارترزلند تأیید شود، با خریدار تماس گرفته میشود و حتما باید شماره کارت اعلامی، به اسم شخصی باشد که سفارش را ثبت کرده تا هزینه محصول واریز شود.
توجه داشته باشید که فقط هزینه محصول واریز میگردد و هزینههای مربوط به ارسال واریز نمیشود.
آخرین دیدگاهها