نحوه پوشاندن زیر دکمه نوزادی

بادی یا لباس زیردکمه؛ همان‌گونه که از نام آن پیداست به صورتی طراحی شده است که کمر و پهلوی نوزادان را به خوبی می‌پوشاند. نوزادان بیشتر از هر کسی نیاز به تعویض لباس دارند. دکمه‌هایی که در زیر فاق لباس زیر دکمه دار قرار دارد، تعویض لباس را آسان می‌کند و همین امر سبب محبوبیت زیاد زیردکمه نوزادی بین مادران شده است به‌صورتی که در هنگام خرید سیسمونی، این نوع لباس در صدر لیست ضروریات سیسمونی قرار گرفته است.

گذشته از اهمیت این مدل لباس نوزادی، نحوه پوشاندن آن به کودک هم حائز اهمیت است. تا انتهای مطلب با ما باشید تا با نحوه پوشیدن زیر دکمه نوزادی، نکات مهمی که حین خرید زیر دکمه باید بدانید و ویژگی‌های لباس کودک زیر دکمه دار که نظر همه افراد با سلیقه و انتظارات متفاوت را جلب کرده است، آشنا شوید.

فهرستی از آنچه خواهید خواند:

آموزش چگونگی پوشاندن زیر دکمه نوزادی

از آنجا که نوزادان پوست حساس و ظریفی دارند و استخوان‌بندی آنها کامل شکل نگرفته است و نرم می‌باشد؛ جنس لباس و نحوه پوشاندن آن بسیار مهم است.

حین پوشاندن لباس نوزاد، تشخیص احساس کودک ممکن است سخت باشد البته که جای نگرانی نیست چرا که طراحی و مدل لباس زیردکمه دار نوزاد به گونه‌ای است که به‌راحتی و بدون نگرانی از بابت آزار و تشویش نوزاد می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

  1. در ابتدا نوزاد را روی پا‌های خود قرار دهید.
  2. یقه لباس زیر دکمه دار نوزاد را به کمک دستان خود کامل باز کنید. (به اندازه‌ای که راحت از سر نوزاد عبور کند. )
  3. از انگشتان خود کمک بگیرید؛ به‌ این صورت که انگشتان خود را از قسمت بیرون آستین به داخل فرو کنید و سپس دستان کوچک دلبندتان را به آرامی از داخل لباس به بیرون بکشید.
  4. و در آخر نیز دکمه ‌های زیر لباس را ببندید.

کاربرد انواع لباس زیر دکمه دار نوزاد

خرید بادی تک نوزادی

زیر دکمه نوزادی ؛ به تنهایی

در ماه‌های گرم تابستان با وجود احتمال گرمازدگی و یا عرق سوز شدن نوزادان، لباس زیر دکمه دار مدل آستین بلند و آستین کوتاه به علت راحتی، مدل و طراحی خاص آن، ساده و شیک بودن، می‌تواند بهترین انتخاب باشد. چراکه در عین راحتی و خنکی قسمت پهلو و شکم نوزادان را از باد کولر در امان نگه می‌دارد و ظاهر آن هم استایل زیبایی به نوزادان دوست داشتنی می‌دهد.

زیر دکمه نوزادی ؛ به عنوان لباس زیر

در روز‌های سرد زمستان دغدغه مادران پوشاندن لباسی راحت و مناسب فصل است که شکم و کمر نوزاد را بپوشاند. زیر دکه نوزادی پیشنهادی عالی به عنوان لباس زیر نوزادان است.

زیر دکمه نوزادی مجلسی

زیر دکمه ای مجلسی با توجه به طراحی و رنگ جذاب و کودکانه پیشنهاد خوبی برای دورهمی‌ها و مهمانی‌ها محسوب می‌شود. می‌توانید به‌تنهایی و یا از روی لباس زیر آن‌ها را بر تن فرشته‌های کوچک خود بکنید.

لباس زیر دکمه نوزادی دخترانه

تنوع طرح، رنگ و مدل لباس‌های دخترانه بسیار زیاد است. لباس‌های دخترانه در انواع مختلفی مثل؛ زیر دکمه، کت‌سارافن، رامپر، سرهمی جورابدار، ست پیراهن شلوار، ست تیشترت شلوار و… برای رفع نیاز‌های مختلف تولید می‌شوند و هر کدام کاربرد خاصی دارند. با این وجود زیر دکمه ای دخترانه با ویژگی‌های منحصر‌به‌فردی که دارد هر مادری را قانع می‌کند تا از این لباس پرکاربرد برای پرنسس زیبای خود تهیه کند.

چرا باید برای خرید لباس کودک زیر دکمه دار را انتخاب کنم؟

  • لباس‌های زیر دکمه ای در رنگ و طرح‌های جذاب و به‌روز عرضه می‌شوند.
  • تهیه شده از بهترین جنس پارچه برای راحتی نوزاد و مقاوم و مناسب برای شستشوی مکرر و لکه زدایی آسان
  • لباسی شیک با تنخور عالی و تعویض بسیار آسان
  • پوشاننده پهلو و کمر نوزاد و جلوگیری از نفوذ سرما

نکات مهم حین تهیه زیر دکمه نوزادی

زیر دکمه نوزادی دخترانه
  • توجه به جنس زیر دکمه نوزادی: لباس‌های زیر دکمه‌ای در تماس مستقیم با پوست حساس و لطیف نوزادان است. درنتیجه باید از بهترین جنس، با پارچه ارگانیک و ضد حساسیت باشد.
  • سایز لباس زیر دکمه دار: سایز زیر دکمه را به گونه‌ای انتخاب کنید که نوزاد حس راحتی و آرامش داشته باشد. لباس خیلی تنگ و یا بزرگتر از سایز اصلی برای نوزادان مناسب نیستند. به علت رشد سریع نوزاد، می‌توانید یک سایز بزرگ‌تر از سایز اصلی خرید کنی
  • قیمت لباس زیردکمه دار نوزاد: قیمت مناسب؛ همیشه یک فاکتور مهم برای خرید بوده البته که مهترین نیست. خرید شما باید بهینه باشد یعنی در عین داشتن کیفیت بالا قیمت مناسبی نیز داشته باشد.
  • اصل بودن: توصیه می‌کنم از برند‌های معتبری همچون کارترز که سلامتی و راحتی نوزادان را اصل قراره داده است، اصالت کالا را تضمین می‌کند و با بهترین قیمت محصولات خود را عرضه می‌کند خرید کنید.

[بیشتر بخوانید: شناخت بادی اصل از تقلبی]

چند عدد لباس زیر دکمه نوزادی برای کودک خود تهیه کنم؟

زیر دکمه نوزادی یک لباس کاربردی است درنتیجه بهتر است به تعداد کافی از این نوع لباس تهیه کنید. تصور کنید که شما یک عدد پیراهن زیر دکمه نوزادی پسرانه خرید کرده‎‌‍‌اید، همین لباس به عنوان لباس راحتی در خانه، لباس خواب و یا حتی به عنوان لباس بیرونی نیز قابل استفاده خواهد بود. با توجه به این مسئله بهتر است از انواع زیر دکمه‌ای‌ها با تنوع طرح و رنگ جذاب برای کودک خود خرید کنید.

ویژگی و مزیت لباس زیر دکمه دار نوزاد

سه تکه پسرانه کارترز کد 2095
  • آسان برای تعویض
  • آسان برای پوشیدن
  • آسان برای ست کردن (زیر دکمه با شلوار، زیر دکمه با دامن)
  • لباسی راحت و مناسب برای نوزادان
  • قابل استفاده هم به عنوان لباس زیر و هم به عنوان پیراهن بیرونی
  • لباس خوابی مناسب
  • اطمینان از پوشش کامل شکم، کمر و پهلوی نوزاد
  • سبب حفظ دمای بدن نوزاد و حفاظت از سرما می‌باشد.
  • با نگه داشتن پوشک و جلوگیری از جابجایی آن سبب حفظ استایل کودکان می‌شود.

طراحی عالی و بی‌مانند زیر دکمه نوزادی به این نوع لباس این پتانسیل را می‌دهد که، هم به تنهایی و هم با انواع لباس‌های دیگر قابل استفاده باشد. هم‌اکنون که با نحوه پوشیدن زیر دکمه نوزادی، برتری و مزیت‌های این نوع لباس آشنا شدید؛ پیشنهاد می‌کنم برای خرید بادی یا زیردکمه نوزادی سری به لینک‌های زیر بزنید. ست‌های نوزادی علاوه بر صرفه اقتصادی که دارند سبب شیک‌پوشی نوزادان می‌شوند و آن‌ها را خواستنی‌تر می‌کنند.

دغدغه مادران سخت‌پسند پیدا کردن بهترین و مناسب‌ترین لباس برای فرزندشان است. طراحی خاص زیر دکمه نوزادی، نظر بسیاری از مادران را جلب کرده است و بهترین گزینه برای خرید است. آیا شما نیز از زیر دکمه نوزادی برای کودک خود خرید کرده‌اید؟ این لباس را مناسب می‌دانید؟ لطفاً تجربه‌های مفید خود را با ما و بقیه مادران در میان بگذارید.

مطالب پیشنهادی برای والدین

دیدگاهتان را بنویسید