لباس بچه گانه تابستانی

با شروع فصل گرما خرید لباس بچه گانه تابستانی اجتناب‌ناپذیر می‌شود. اگر شما هم دارای کودک هستید مطمئناً دنبال لباس‌های مناسب برای فصل تابستان می‌گردید.

 با توجه به گرمای هوا و افزایش بازی و تفریح کودکان در بیرون از خانه، لباس‌ها زود به زود کثیف شده و بر اثر شستشوی زیاد کهنه و غیرقابل استفاده ‌می‌شوند و همین امر باعث می‌شود در تابستان نسبت به سایر فصول، لباس بیشتری برای فرزندتان بخرید.

حتماً در این مواقع با خود فکر کرده‌اید که:

چه نوع لباسی مناسب کودک من است؟

چه برندی برای کودکم تهیه کنم تا بادوام باشد؟

چه مواردی را باید برای خرید لباس بچه در نظر داشته باشم؟

با پیدا کردن جواب سوالات خود صددرصد می‌توانید بهترین لباس تابستانی بچه گانه را انتخاب کنید، چرا که در این بازار با دنیایی از لباس‌ها با برندها و کیفیت‌های مختلف روبرو هستید که باید بدانید چه چیزی می‌خواهید، وگرنه یک انتخاب اشتباه ممکن است برای شما هزینه‌های زیادی داشته باشد.

در این مطلب با نکاتی که هنگام خرید لباس تابستانی بچه گانه باید در نظر بگیرید آشنا شده و انتخابی مطمئن برای فرزند دلبند خود خواهید داشت.

برای خرید لباس بچه گانه تابستانی به چه نکاتی توجه کنیم؟

لباس بچه تابستانه

همان‌طور که از نام آن پیداست، لباس بچه گانه تابستانی نوعی لباس است که مخصوص فصل گرما طراحی شده، این لباس‌ها باید از چندین جهت بررسی شوند. باید راحت، خنک، رنگین و مناسب فعالیت‌های کودکان باشند.

هنگام خرید لباس کودک تابستانه باید به نکات مهم زیر حتماً توجه کنید:

  •  سایز لباس باید با اندازه کودکتان هماهنگ باشد، لباس بچه تابستانه نباید تنگ یا گشاد باشد و آزادی عمل را هنگام بازی از کودک بگیرد.
  • رنگ لباس را با توجه به سلیقه و روحیه کودک انتخاب کنید چرا که لباس را قرار است بچه استفاده کند، پس این را حتماً در نظر داشته باشید. رنگ‌های شاد و روشن برای تابستان مناسب‌تر هستند. لباس‌هایی با طرح‌های کارتونی و بچگانه بیشتر برای کودکان جذاب هستند. لباس انتخابی شما در کنار کیفیت بالا باید مورد توجه کودک هم باشد.
  • جنس لباس را با دقت انتخاب کنید چرا که مهمترین فاکتور در دوام و کیفیت لباس است. پارچه‌های نخی، پنبه‌‍ای و کتان در کنار خوش‌تن و ضدحساسیت بودن، معمولاً در برابر شستشو مقاوم‌تر هستند و در گروه پارچه‌های خنک و نرم قرار دارند که جنسی مناسب برای مقابله با گرمای هوا می‌باشند.
  •  مدل لباس را با توجه به کاربرد آن مشخص کنید. برای بازی و فعالیت در خارج از خانه، لباس‌های سرهمی، شلوار پاچه بلند و بلوز آستین‌دار مناسب‌تر هستند. برای مجالس و مهمانی‌ها، لباس‌های شیک و زیبا مثل دامن، پیراهن، سارافون، شلوار، بلوز و شلوارک‌های شیک را می‌توانید انتخاب کنید.

لباس بچه دخترانه تابستانی

لباس بچه‌ دخترانه تابستانی معمولاً با طرح‌ها و رنگ‌های شاد و جذاب طراحی می‌شوند و با تنوع بسیار زیاد و جالبی که دارند انتخاب را واقعاً سخت می‌کنند، چرا که اکثر این لباس‌ها چون برای دختر بچه‌ها طراحی شده‌اند بسیار عروسکی و زیبا هستند.

اگر شما یک نوزاد دختر کوچولو دارید برای خرید لباس نوزادی تابستانی حتماً در کنار زیبایی باید به کیفیت آن هم توجه کنید.

در ادامه چند نمونه لباس بچه گانه تابستانی دخترانه را به شما معرفی می‌کنم:

سارافون دخترانه

ست کت و سارافون دخترانه کارترز کد 1980

سارافون‌ها یکی از پرطرفدارترین لباس‌های بچه گانه تابستانی برای دختر بچه‌ها هستند. آن‌ها به صورت راحت و گاهی با یقه‌ها و جزئیات زیبا طراحی می‌شوند. معمولاً از پارچه‌های خنک و راحت تولید می‌شوند و برای تمام سنین کودکان جذابیت خود را دارند.

حتی اگر ست کت سارافون دخترانه خریداری کنید، می‌توانید در فصل گرم سارافون آن را به تنهایی به کودک بپوشانید و در صورت خنک شدن هوا از کت روی آن استفاده کنید.

تاپ و تیشرت

تیشرت تک دخترانه کارترز مدل 1717

داشتن چند تاپ و تیشرت متنوع در کمد هر دختر بچه‌ای یک گزینه عالی برای فصل تابستانی است. تیشرت را می‌توانید با انوع شلوارک ست کنید و تابستان کودک را با همین لباس‌های راحت بگذرانید.

پیراهن‌

پیراهن و پشبندی کارترز1375

پیراهن‌های تابستانی نیز انتخابی محبوب برای ‌دختران در این فصل هستند. آن‌ها با طراحی‌های متنوع و رنگ‌های مختلف تولید شده و معمولاً از پارچه‌های نرم و خنک به دو صورت بلند و کوتاه دوخته می‌شوند و بسیار مورد توجه خانواده‌ها و کودکان قرار گرفته‌اند.

بلوز و شلوارک

دو تکه دخترانه کارترز کد 2058

برای راحتی بیشتر، کودکان، بلوزها و شلوارک‌هایی طراحی شده‌اند که با طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی از پارچه‌های نرم و خنک تولید می‌شوند و گزینه عالی برای لباس راحتی در خانه و با هنگام پیک‌نیک هستند.

شلوارک‌های نوزادی از جنس پارچه خنک و نرم ساخته شده و ممکن است در مدل پیشبندی باسند. آنها انعطاف‌پذیری و راحتی لازم را برای نوزاد شما فراهم می‌کنند و معمولاً با طرح‌های جذابی مانند حیوانات، الگوهای گل و رنگ‌های شاد تولید می‌شوند.

ست سه تکه تابستانه دخترانه

سه تکه دخترانه کارترز کد 2048

برای دختران کوچک معمولاً ست‌های متنوعی با ترکیبی از دامن‌، پیراهن، شلوارک، رامپر و بادی با طرح‌ها و رنگ‌های زیبا وجود دارد. این لباس‌ها نیز از پارچه‌های خنک و باکیفیت دوخته می‌شوند و به راحتی قابل شستشو هستند.

خرید این ست‌ها برایتان بسیار مقرون‌به‌صرفه است. هر یک از اقلام این ست های تابستانی دخترانه را با دیگر لباس‌های کودک می‌توان ست کرد و استایل متنوعی برای او فراهم کرد.

انواع لباس بچه پسرانه تابستانی

لباس‌های بچه پسرانه تابستانی نیز مانند لباس‌های دخترانه با طرح‌ها و رنگ‌های مناسب فصل تابستان طراحی می‌شوند که با توجه به مورد استفاده آنها می‌توانید از دنیایی از مدل‌ها و رنگ‌ها و طرح‌ها لباس‌های زیبایی برای پسر کوچولوی خود انتخاب کنید.

امروزه نسبت به گذشته تنوع لباس برای نوزادان پسر هم افزایش یافته و به راحتی می‌توانید انواع لباس نوزادی تابستانی تهیه کنید.

در زیر چند نمونه از لباس بچه گانه تابستانی را به شما معرفی می‌کنیم:

شلوارک و تی‌شرت

دو تکه پسرانه کارترز کد 2056

ترکیب شلوارک و تی‌شرت یک گزینه راحت و شیک برای لباس بچه ‌پسرانه تابستانی است، به‌خصوص اگر شلوارک از نوع پیشبندی باشد. طرح و رنگ‌های متنوع این محصولات را با هم می‌توان ست کرد و علاوه بر زیبایی استایل، راحتی پسربچه‌های پرتحرک را در فصل گرم تابستان فراهم نمود.

بلوز و شلوار پسرانه

ست_بلوز_و_شلوار_پسرانه_کارترز_مدل_1424

پیراهن یا بلوز و شلوارها نیز گزینه‌های خوبی برای لباس پسرانه تابستانی هستند. این لباس‌ها معمولاً با طرح‌ها و الگوهای مرتبط با علایق بچه‌ها طراحی می‌شوند و برای فصل تابستان، خنک و راحت هستند.

ست سه تکه تابستانه پسرانه

ست لباس پسرانه کارترز مدل 611

ست‌های سه تکه نیز لباس‌هایی راحت و خوش‌پوش برای بچه‌ها هستند. آن‌ها معمولاً از پارچه‌های نرم و خنک و در مدل‌های متنوع تولید می‌شوند و در طراحی آن‌ها، به عوض کردن سریع و راحت لباس بدون اذیت کردن کودک توجه ویژه‌ای شده است.

علاوه بر لباس‌های مخصوص فصل گرما، بعضی از لباسها برای مواقع خاص مورد نیاز کودک خواهند بود مانند موارد زیر:

سویشرت برای شب‌های خنک تابستان

سویشرت پسرانه کارترز کد 1952

شاید تعجب کنید که سویشرت را هم جزو لباس‌های تابستانی آورده‌ایم. اما قطعاً اگر در شب‌های خنک تابستان به فضای باز بروید، یک سویشرت یا هودی سبک برای گرم نگه داشتن کودکتان لازم خواهید داشت.

این لباس‌ها می‌توانند با طرح‌ها و رنگ‌های جذابی طراحی شوند و به عنوان یک لباس زینتی هم پوشیده شوند. از هودی‌های حوله‌ای پنبه‌ای برای نوزادان هم می‌توانید استفاده کنید تا از سرمای ملایم شب‌های تابستان در امان بمانند.

لباس بچه تابستانی مجلسی

لباس بچه گانه تابستانی شیک در کارترزلند

معمولاً با شروع تعطیلات تابستانی مجالس و مراسم های خاص در خانواده‌ها بیشتر شده و رفت‌وآمدها افزایش می‌یابد. پس باید برای نوزاد و کودک خود به فکر لباسی باشید که در عین حالی که بسیار راحت و مناسب گرمای تابستان است، شیک، زیبا و مجلسی هم باشد.

شما می‌توانید از میان شلوارک و شلوارهای شیک، پیراهن‌های جذاب پسرانه و سارافون‌های دخترانه زیبا با تزئبنات قشنگ، لباس بچه گانه تابستانی شیک و زیبایی برای فرزندتان انتخاب کنید.

بعد از معرفی انواع لباس بچه گانه تابستانی، می‌رسیم به این که در میان این همه فروشگاه اینترنتی و برندهای مختلف و رنگارنگ از کجا و از چه برندی خرید کنیم؟

اگر کیفیت بالای لباس بچه و قیمت مقرون‌به‌صرفه برایتان مهم است و همچنین خریدی راحت و بی‌دغدغه می‌خواهید، ما فروشگاه کارترزلند را به شما معرفی می‌کنیم. تمام مدل‌های زیبایی که در این مطلب دیدید، از محصولات برند آمریکائی کارترز هستند که در این فروشگاه در دسترس شماست.

چرا از کارترزلند خرید کنیم؟

همان‌طور که از نام این سایت مشخص است، فروشگاه کارترزلند به صورت تخصصی روی برند کارترز که یکی از بهترین برندهای مطرح و شناخته شده است، کار می‌کند.

فروشگاه اینترنتی لباس بچه کارترزلند از همان ابتدای فعالیت خود در زمینه فروش آنلاین، تمرکز خود را روی تنوع بالای محصولاتش قرار داده است.

در این وبسایت تمام محصولات مربوط به کودک، ازجمله لباس بچه گانه تابستانی یافت می‎‌شود و مطمئناً با مراجعه به آن نیازی به گشتن درون وبسایت دیگری نخواهید داشت. در کنار این تنوع، محصولات با بهترین قیمت نسبت به کیفیتشان در اختیار شما قرار می‌گیرد.

فروشگاه اینترنتی کارترزلند، اولین و معتبرترین سایت فروش تخصصی برند کارترز است که دارای نماد الکترونیکی اعتماد می‌باشد و شرایط ویژه‌ی را برای مشتریان عزیز خود تدارک دیده است:

  • فروش محصولات اصل کارترز به‌صورت تضمینی: در فروشگاه اینترنتی کارترزلند تمام محصولات اصل هستند و این فروشگاه اصالت آنها را تضمین می‌کند.
  • قابلیت مرجوع نمودن: این ویژگی کاملاً نشان‌دهنده اطمینانی است که این فروشگاه به محصولات خود دارد و به شما مهلت هفت روزه جهت مرجوع نمودن محصول را داده تا با خیالی راحتتر از خرید کنید.
  • قابلیت تعویض برای یک عمر: همان‌طور که اشاره کردیم، تمام محصولات کارترزلند اصل بوده و کیفیت بالایی را دارند. به همین دلیل است که این فروشگاه برای تمام محصولات خود گارانتی مادام‌العمر را در نظر گرفته است. در واقع زمانی که شما خرید لباس کودک یا نوزاد را از این سایت انجام دهید، تا زمانی که آن را استفاده نکرده‌اید، می‌‎توانید با دیگر محصولات موجود در وبسایت کارترزلند تعویض کنید.

برای دیدن محصولات متنوع کارترزلند، با یک کلیک به دنیای رنگارنگ لباس کودک وارد شوید.

دیدگاهتان را بنویسید