لباس بچه گانه زمستانی

برای همه والدین، گرم نگه داشتن کودک در فصل زمستان با لباس‌های مناسب یک دغدغه بسیار مهم است، زیرا نوزادان نمی‌توانند دمای بدن خود را به خوبی بزرگسالان تنظیم کنند. علاوه بر گرم نگه داشتن کودک، لباس بچه گانه زمستانی باید شیک باشد و شما را یک فرد خوش‌سیلقه و کودک دلبندتان را پسر یا دختری خوش‌پوش نشان دهد.

آیا می‌دانید برای خرید لباس مخصوص زمستان بچه باید به چه فاکتورهایی دقت کنید؟ بهترین زمان خرید لباس بچه زمستانی کی است؟ چه نوع لباس‌هایی را برای زمستان بچه می‌توان خرید؟

در این نوشته درباره این صحبت می‌کنیم که بهترین لباس زمستانی بچه گانه چه ویژگی‌هایی دارد و هنگام خرید به چه مواردی باید دقت کنیم. برای داشتن یک انتخاب مناسب لازم است که همه فاکتورهای مهم را کنار هم در نظر داشته باشید.

در انتها نیز مجموعه‌ای از بهترین لباس‌های کارترز را برای زمستان کودک شما معرفی خواهیم کرد که به راحتی از کارترزلند می‌توانید آنها را تهیه کنید. کارترزلند یک فروشگاه آنلاین لباس بچه است که به‌طور اختصاصی این برند باکیفیت و معروف را عرضه می‌کند.

فهرست مطالب:

ویژگی‌های بهترین لباس زمستانی بچه گانه 

خرید لباس زمستانی بچه گانه

خیلی قبل‌تر از شروع فصل زمستان، باید به این فکر کنید که چگونه در هوای سرد بچه‌هایتان را بپوشانید و خرید چند دست لباس گرم را در لیست خرید خود بگذارید.

لباس بچه گانه زمستانی باید ویژگی‌های زیر را داشته باشد:

  • بچه‌های شما آن را دوست داشته باشند.
  • دارای رنگ‌های جذاب و الگوهای سرگرم کننده باشند.
  • آنها را گرم و راحت نگه دارد.
  • کاربردی و شیک باشد.
  •  مقرون‌به‌صرفه باشد. قیمت لباس زمستانی بچه گانه همیشه دغدغه مهمی برای والدین است.

پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی با دیگر فاکتورهای مهم خرید لباس بچه از دید مادران حساس، این مطلب را بخوانید.

مهم‌ترین فاکتورها در انتخاب لباس زمستانی نوزاد

لباس زمستانی نوزاد

هنگام خرید لباس بچه گانه زمستانی، استراتژی‌های زیر را در نظر بگیرید. اینها می‌توانند به بهتر کردن انتخاب‌های شما و افزایش راحتی لباسی که می‌خرید کمک کنند.

اول از همه نوع فعالیت فرزندتان را در نظر بگیرید

اگر می‌خواهید فرزندتان را با خیال راحت در هوای برفی بیرون ببرید (چون آنها عاشق بازی کردن در فضای باز هستند)، باید بسته به شرایط آب و هوایی و سرمای هوا لباس‌های گرم، ضد آب و ضد باد را انتخاب کنید.

فرزند عزیزتان را لایه لایه بپوشانید

به‌طوری که با افزودن یا حذف لایه‌ها، سازگاری با تغییرات آب و هوا آسان باشد. در ادامه ما در این مورد به تفصیل توضیح خواهیم داد.

لوازم جانبی را فراموش نکنید

سر، دست و پای بچه‌ها به سرعت سرد می‌شود، بنابراین مطمئن شوید که کلاه گرم و دستکش برای پوشیدن دارند.

جوراب‌های ضخیم به همراه برخی چکمه‌های زمستانی یا چکمه‌های بارانی نیز مهم هستند.

کیفیت را به کمیت ترجیح دهید

فریب ضخامت یک جنس خاص را نخورید! یک لایه پشم نازک‌تر، می‌تواند نوزاد را از یک لایه ضخیم‌تر ساخته‌‌شده از مواد نامرغوب گرم‌تر نگه دارد.

در نهایت طرح و سبک لباس را در نظر بگیرید

شما می‌خواهید لباس‌هایی را انتخاب کنید که هم کاربردی و شیک باشند و هم کودک آنها را دوست داشته باشد، پس لباس‌هایی با طرح‌های دلپسند و چشم‌نواز را انتخاب کنید.

بهترین زمان برای خرید لباس زمستانی کودک

لباس برای زمستان کودک

هنگامی که به دنبال لباس‌های زمستانی برای فرزندان خود هستید، مهم است که زمان مناسبی را برای خرید آنها انتخاب کنید. اگر می‌خواهید بیشترین سود را به دست آورید، بهترین زمان برای خرید لباس‌های گرم بچه‌گانه، فروش‌های آخر فصل است.

بسیاری از فروشگاه‌ها چه حضوری و چه آنلاین، در پایان فصل سرما، تخفیف‌هایی را برای لباس‌های زمستانی ارائه می‌دهند و این زمان مناسبی برای تهیه لباس‌ بچه گانه زمستانی برای فرزندانتان است.

در غیر این صورت، خرید در شروع فصل زمستان، ممکن است کمی برایتان گران تمام شود اما گزینه‌ها و تنوع بیشتری را در اختیارتان قرار می‌دهد.

لایه لایه لباس بپوشانید

هنگام پوشاندن لباس بچه‌ها در زمستان، مهم است که به آنها چند لایه لباس بپوشانید. لایه‌بندی لباس‌ها به گرم نگه داشتن کودکان کمک می‌کند و در عین حال به آنها اجازه می‌دهد به راحتی حرکت کنند.

با یک لایه پایه مانند بادی شروع کنید که آنها را گرم نگه می‌دارد. سپس یک لایه میانی مانند بلوز اضافه کنید تا گرمای بیشتری به کودک بدهد. در نهایت یک لایه بیرونی مانند کت یا سویشرت اضافه کنید تا گرمای مناسب به‌طور کامل تأمین گردد.

مجموعه لباس بچه گانه زمستانی کودک کارترزلند

همه پدر و مادرها بهترین‌ها را برای کودک خود می‌خواهند. ما در فروشگاه کارترزلند مفتخریم که مجموعه لباس مخصوص زمستان بچه کارترزلند را برای نوزاد و کودک نوپای شما با قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه و همچنین خدمات عالی ارائه می‌کنیم.

تصاویر باکیفیت و اصل از محصولات با قابلیت بزرگنمایی، جدول راهنمای سایز کنار هر محصول، گارانتی اصالت، تعویض مادام‌العمر و امنیت کامل تراکنش آنلاین، تنها بخشی از امکانات فروشگاه کارترزلند است.

لباس‌های کارترز از مواد با کیفیت فوق‌العاده و برای تمام فصول ساخته شده‌اند. برای دخترهای خوش‌پوش شما، لباس زمستانی دخترانه جذاب و برای پسرهای خوش‌تیپتان، لباس زمستانی پسرانه شیکی در این فروشگاه عرضه شده است.

در ادامه تعدادی از لباس‌های شیک زمستانی کارترز را معرفی می‌کنیم.

ست سویشرت، بادی و شلوار کارترز

لباس مخصوص زمستان بچه

این ست‌ها برای فصل پاییز و زمستان در نظر گرفته شده‌ا‌ند. بادی‌ از جنس تریکو یا نخ پنبه است و آستین‌های بلندی دارد. شلوار این ست‌ نیز بسیار راحت بوده و کمر کشی دارد و مانع حرکت کودک دلبندتان نمی‌شود. سویشرت‌ها در مدل‌های کلاهدار و بدون کلاه هستند که بدون کلاه‌ها اسپرت‌تر به‌نظر می‌رسند. سویشرت و شلوار این سه‌تیکه‌ها از جنس دورس، فوتر یا پولار هستند.

سرهمی کلاه دار

سرهمی دخترانه کارترز کد 1856

سرهمی کلاه دار کارترز یک انتخاب عالی برای خرید لباس زمستانی نوزاد در فصول سرد زمستان و پاییز است. اغلب مادران به دلیل یکسره بودن و راحتی بیشتر این لباس‌ها و محافظت از کودکشان در برابر سرما به سراغ این لباس‌ها می‌روند.

سرهمی جورابدار بچه گانه 

سرهمی دخترانه کارترز کد 1964

سرهمی جورابدار بچه گانه یکی از پرطرفدارترین مدل‌های سرهمی برای کودکان است، چرا که هیچ قسمتی از بدن کودک بیرون نمانده و در نتیجه باعث سرد شدن بدن یا مریض شدن کودک شما نخواهد شد. تنوع این لباس بچه گانه زمستانی به قدری زیاد است که حتماً یک گزینه متناسب با سلیقه شما در این فروشگاه وجود خواهد داشت.

سویشرت تک نوزاد

سویشرت دخترانه کارترز کد 1947

سویشرت یکی از محبوب‌ترین‌ها در زمان خرید لباس بچه گانه زمستانی است. این محصول معمولاً به صورت کلاه‌‌دار است و در دو نوع زیپ‌دار یا دکمه‌دار تولید می‌شود. از این لباس نه تنها در فصول سرد سال، بلکه در شب‌های خنک تابستان نیز می‌توانید استفاده کنید.

کلام آخر

هنگام خرید لباس زمستانی برای کودکان خود، نکات فوق را در نظر داشته باشید و مطمئن شوید که لباس زمستانی مناسب برای آنها را پیدا خواهید کرد.

خرید ست‌های سه تکه از نظر اقتصادی بسیار مقرون‌به صرفه خواهند بود، زیرا می‌توانید هر یک از اجزای آن را به تنهایی با دیگر لباس‌های کودک ست کنید.

امیدواریم این نوشته، به شما در خرید لباس بچه گانه زمستانی کمک کرده باشد و بتوانید انتخاب خوبی داشته باشید!

همان‌طور که گفتیم، بهترین زمان خرید لباس فصلی از نظر قیمت، در حراجی‌های آخر فصل است. اگر زمانی که این مطلب را می‌خوانید در روزهای پایانی تابستان هستید، بد نیست به تنوع لباس‌های تابستانی بچه گانه کارترز نیز نگاهی بیاندازید، شاید لباس تابستان سال بعد کودکتان را امروز به قیمت بهتر بتوانید بخرید.

دیدگاهتان را بنویسید