مدل لباس نوزادی پسرانه فانتزی

خرید لباس پسرانه شاید در نگاه اول کار راحتی باشد با این تصور که طرح و مدل‌های کمتری نسبت به لباس‌های فانتزی و زیبای دخترانه دارند، اما باید بگوئیم اصلاً این‌طور نیست! اگر از طرفداران برندهای اختصاصی لباس بچه، مانند کارترز باشید، با چنان تنوع لباس نوزادی پسرانه فانتزی روبرو خواهید شد که از بین صدها رنگ و مدل، نتوانید به راحتی انتخاب کنید.

کارترزلند کلکسیونی از لباس نوزادی پسرانه شیک و باکیفیت برند کارترز را برای مرد کوچک و ارزشمند شما دارد. لباس‌هایی منحصر‌به‌فرد که مناسب موقعیت‌هایی مثل جشن‌ها، دورهمی‌ها و لباس خانه هستند. فروشگاه کارترزلند، با در نظر گرفتن فاکتور‌های خرید لباس بچه از دید مادران حساس، همه سلیقه‌ها را پوشش داده است و عالی‌ترین پیشنهاد‌ها را برای شما دارد.

مدل‌های زیادی برای لباس نوزادان پسر وجود دارد، اما ما در این مقاله جدید‌ترین و شیک‌ترین‌ها را معرفی خواهیم کرد. برای آشنایی با چند مدل لباس نوزادی پسرانه که پسر کوچک شما را مرکز توجه قرار می‌دهد، تا انتها ما را همراهی کنید.

معرفی لباس نوزادی پسرانه فانتزی و جدید

سرهمی پسرانه کارترز کد 2195

داشتن کلکسیونی زیبا و فانتزی از لباس نوزادی پسرانه، تضمین می‌کند که پسر‌بچه دوست‌داشتنی شما همواه شیک، راحت و آماده عکاسی می‌باشد.

مد نوزادان پسر همانند لباس بزرگ‌تر‌ها از روند‌هایی پیروی می‌کند، از سبک کلاسیک گرفته تا مد‌های مدرن و شیک که سبب درخشش شیک‌پوش کوچک شما می‌شوند.

مدل لباس کلاسیک: جذابیت و شیک‌پوشی در عین سادگی

مدل کلاسیک از محبوب‌ترین سبک‌ها در دنیای مد است. مدل‌های سنتی مثل پیراهن‌های دکمه‌دار با پاپیون و شلوار جین، جلیقه و کت‌شلوار‌ها را شامل می‌شود که مناسب موقعیت‌های خاص و مجالس رسمی است.


مدل لباس نوزادی پسرانه جدید: راحتی و مد روز بودن

لباس‌های کوچکی که با گرافیگ و نقوش زیبا و کودکانه مثل مدل‌هایی با عکس‌های بامزه حیوانات و شخصیت‌های کاتونی طراحی شده‌اند و یا برش‌های نامتقارن، رنگ‌بندی جذاب و طرح‌های مینیمالیستی؛ سبب جذابیت فوق‌العاده این استایل شده است.

کمتر کسی می‌تواند در برابر خرید این لباس‌ها با طراحی فانتزی و زیبا مقاومت کند. اگر شما نیز طرفدار لباس‌های فانتزی و جدید برای پسرتان هستید پیشنهاد‌های کارترزلند شما را تحت‌تأثیر قرار خواهد داد.

دنیایی از مد نوزادان پسر در حال کشف است😍

لباس‌های نوزادی با وجود دوخت و الگوی ساده، در طرح و مدل متنوع هستند. مدل‌های جذاب و تماشایی که کاملاً با استایل نوزادان مطابقت می‌کند. این لباس‌ها با در نظر گرفتن الزامات ایمنی، و با استفاد از بهترین جنس، رنگ و طرح پارچه، طراحی و دوخته می‌شوند.

شناخت نام و کاربرد انواع لباس نوزادی کمک می‌کند تا بهترین خرید را داشته باشید.

سرهمی؛ یک مدل لباس نوزادی پسرانه جدید

سرهمی، لباس یک تکه از ترکیب پیراهن و شلوار می‌باشد و به‌صورتی طراحی شده است که قسمت بالا‌تنه و پایین‌تنه را به هم متصل می‌کند. در انواع مختلف؛ سرهمی جورابدار، کلاهدار، رامپر و بدون جوراب عرضه می‌شود. این لباس، دغدغه والدین را بابت خرید یک لباس نوزادی پسرانه فانتزی و شیک و مدرن به حداقل رسانده است و یک لباس راحت و مناسب برای بازی، میهمانی و خواب است.

سرهمی_فوتر_جورابدار_پسرانه_کارترز 1135
سرهمی بدون جوراب دخترانه کارترز کد 2230
رامپر پسرانه کارترز کد 1997
سرهمی پسرانه کارترز کد 2222

بادی؛ لباسی مفید و کاربردی

طرح و رنگ جذاب و کودکانه، پوشش کامل شکم و پهلوی نوزاد، استفاده از بهترین جنس پارچه، لباسی شیک با طراحی به‌روز و فانتزی، تنخور عالی و تعویض آسان، سبب محبوبیت بادی نوزادی بین مادران شده است. بسته به شرایط و فصل می‌توانید از انواع بادی‌های فانتزی آستین بلند و کوتاه یا جلوباز برای پسر دوست‌داشتنی خانواده خرید کنید.

ست نوزادی پسرانه و یک خرید هوشمندانه!

ست‌های نوزادی در طرح، مدل و تعداد متنوع عرضه می‌شوند.

مزیت خرید ست نوزادی پسرانه از کارترزلند:

  • یک پک کامل از لباس نوزادی پسرانه فانتزی
  • بهترین گزینه و تجربه هدیه دادن به نوزاد
  • طراحی عالی، کیفیت بالا و زیبایی
  • لباسی راحت و ایمن و مقاوم در برابر شست‌و‌شوی مکرر
سه تکه پسرانه کارترز کد 1851

یک اکسسوری مناسب برای ایجاد استایل شیک به کمک شما می‌آید!

اکسسوری برای تکمیل استایل فرزند شیک‌پوش شما به کمکتان می‌آید و به منظور کامل کردن مجموعه لباس نوزادی پسرانه فانتزی طراحی شده‌اند. بدون شک تیپ و استایل دوست‌داشتنی دلبند شما با اکسسوری‌ها تکمیل و محبوب می‌شود. در ادامه با چند اکسسوری آشنا شوید.

ست کلاه و دستکش و پاپوش نوزادی کد 07

کلاه و دستکش نوزادی:

کلاه نوزادی از بدو تولد برای گرم نگهداشتن سر نوزاد مورد استفاده قرار می‌گیرد. کلاه‌ها متناسب با فصل سرد و گرم به‌منظور حفظ سلامتی نوزاد طراحی می‌شوند. کلاه لبه پهن مناسب فصل گرم و کلاه نرم و پشمی که گوش نوزاد را بپوشاند مناسب فصل سرد سال می‌باشد.

دستکش از جمله لوازمی است که از ماه‌های ابتدایی تولد نوزاد استفاده می‌شود. علاوه‌بر حفظ دمای بدن، محافظی برای پوست حساس و ظریف نوزاد نیز است. هر نوزاد پسری به حداقل یک ست کلاه و دستکش نوزادی نیاز دارد.

کفش و پاپوش:

نوزاد تازه متولد شده واقعاً به کفش نیاز ندارد. پاهای کوچک نوزاد در حال رشد هستند بنابراین بهتر است از کفش محدود‌کننده که خوشایند کوچولو‌های تازه متولد شده نیست، استفاده نکید.

پاپوش:

پاپوش بهترین گزینه برای محافظت از پای نوزاد در بیرون از خانه است. البته حواستان باشد پاپوشی که می‌خرید خیلی تنگ و یا بیش از حد بزرگ و گشاد نباشد. پاپوش نوزادی با وجود راحتی، لطافت و پوشش کامل پا؛ بهترین جایگزین برای کفش است. می‌توانید پاپوش‌ها را با انواع لباس نوزادی پسرانه فانتزی ست کنید.

جوراب بچه گانه گپ کد 115

جوراب:

استفاده از جوراب‌هایی که با لباس هم‌خوانی داشته باشد و جوراب‌ بامزه و جذاب با طرح حیوانات، علاوه بر گرم نگهداشن پا، تیپ نوزاد شما را زیبا و تماشایی‌تر می‌کند.

نکاتی که هنگام خرید برای نوزاد باید در نظر بگیرید

شما باید برای خرید هر چیزی که به نوزادان مربوط می‌شود نهایت دقت و حساسیت را به خرج دهید. از خرید لوازم سیسمونی گرفته تا مواد غذایی، غذاخوری، بهداشت و حمام، لوازم اتاق نوزاد و گردش و سفر نوزاد بایستی تمامی فاکتور‌ها را بررسی کنید و از بهترین و مطئن‌ترین برند خرید کنید.

هنگام گزینش بین چند مدل لباس نوزادی پسرانه، لباسی را انتخاب کنید که از پنبه ارگانیک نرم تهیه شده باشد. طرح و مدل، راحتی نوزاد، سایز لباس، ایمنی و لکه‌ زدایی آسان لباس را در نظر داشته باشید و از میان انواع مدل لباس نوزادی پسرانه جدید، مناسب‌ترین و بهترین لباس را انتخاب کنید.

برای اینکه در انتخاب اندازه سردرگم نشوید و خرید معقولی داشته باشید، از جدول زیر کمک بگیرید.

جدول راهنمای سایز برای خرید لباس نوزادی پسرانه فانتزی

همه والدین دوست دارند شیک‌ترین و زیبا‌ترین‌ لباس‌ها را به فرزندان خود بپوشانند. این مطلب برای معرفی لباس نوزادی پسرانه فانتزی نوشته شده است. از میان چند مدل لباس نوزادی پسرانه که معرفی کردیم کدام مدل را بیشتر می‌پسندید؟
لطفاً تجربه‌های مفید خودتان را در خرید لباس نوزادی با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب پیشنهادی کارترزلند برای والدین:

دیدگاهتان را بنویسید