مدل جدید لباس نوزادی دخترانه

همیشه گفته‌ایم، نوزاد دختر ملکه خانه است و هیجان و لذت وصف‌ناپذیری برای خرید لباس ملکه در خانه وجود دارد. از طرفی خرید لباس نوزادی دخترانه شیک و جذاب دغدغه‌ایست که با مشاهده مدل‌های مختلف از برندهای معروف می‌توانید تصمیم‌گیری درستی بکنید.

پدر و مادرها می‌دانند که نوزادان، به‌خصوص نوزاد دختر، به لباس‌های زیادی احتیاج دارند و در لیست خرید سیسمونی، تهیه لباس‌هایی که هم بادوام و کاربردی باشند و هم زیبا و جذاب، برای این کوچولوهای دوست‌داشتنی بسیار مهم است.

انتخاب از بین چندین مدل لباس نوزادی دخترانه برای عید یا هر مناسبت دیگری که پیش رو دارید، ممکن است به نظر مشکل برسد، اما در این مطلب قرار است شما را با متنوع‌ترین مدل های لباس سیسمونی دخترانه جدید آشنا کنیم.

لباس نوزاد دخترانه کارترز، جذاب و مد روز

لباس های نوزاد دخترانه کارترز

اگر در جستجوی لباس‌های شیک و باکیفیت دخترانه هستید، به سایت خوبی وارد شدید. لباس‌های دخترانه کارترز جزو بهترین مارک‌های لباس نوزاد در جهان هستند. اما دلایل برتری برند کارترز چیست؟

  • جنس الیاف طبیعی به‌کار رفته در لباس‌ها
  • فعالیت برند کارترز به‌صورت تخصصی صرفاً روی نوزادان است.
  • فعالیت مستمر بیش از 150 سال در زمینه تولید پوشاک نوزادی
  • دارای گسترده‌ترین و متنوع‌ترین لباس‌های کودکانه

انواع مدل لباس نوزادی دخترانه کارترز

اگر برای انتخاب مدل لباس کودک دخترانه بخواهیم نگاهی دقیق‌تر به لباس های مد روز دخترانه کارتزر بیندازیم، باید ابتدا نوع آن را مشخص کنیم. در این قسمت به ترتیب به مشاهده مدل‌های به روز سرهمی، رامپر، سارافون و ست‌های دخترانه می‌پردازیم.

مدل‌های لباس سرهمی دخترانه جدید

لباس سرهمی نوزادی دخترانه کارترز، در مدل‌های جورابدار، کلاهدار و بدون جوراب، با بالاترین کیفیت جنس لباس و قیمتی مناسب در کارترزلند عرضه می‌شوند. از این مدل سرهمی‌ها از بدو تولد و لباس نوزاد سه ماهه دختر می‌توانید استفاده کنید تا س 2 سالگی کودک.

اغلب سرهمی های دخترانه کارترز، زیپی بوده تا آن را به راحتی تن فرزندتان کنید. همچنین به دلیل کیفیت بالای این برند، با شستن لباس به هیچ عنوان مشکلی برای پوشاک ایجاد نمی‌شود.

اواع مدل لباس رامپر دخترانه

رامپر هم نوعی سرهمی است که با مدل خاصی که دارد، طرفداران زیادی پیدا کرده است. رامپر یک لباس نوزادی دخترانه زیباست که در مدل‌های متنوع و جذابی وجود دارد. شما می‌توانید بعد از مشاهده مدل‌های مختلف آن اقدام به سفارش آنلاین نمایید.

مدل‌های لباس سارافون دخترانه

سارافون‌های کارترز دارای دو تکه شیک نیم تنه و سارافون هستند که باعث جذابیت هر چه بیشتر دختر شما در مجالس و مهمانی‌ها می‌شود. این سارافون‌ها معمولاً دکمه‌دار هستند و به راحتی دو تکه از هم جدا می‌شوند تا در فصول گرم سال، بدون کت بتوانید استفاده کنید. این مدل لباس دخترانه شش ماهه و بالاتر زیبایی کودکتان را چندبرابر می‌کنند.

شاید برای خرید لباس دخترانه یک ساله برای عید بتوانید از قبل برنامه‌ریزی و خرید کنید تا بهترین مدل پیراهن نوزادی دخترانه را در عید سال بعد به تن نوزاد تازه به‌دنیا آمده‌تان بپوشانید.

مدل ست‌های شیک دخترانه

طبیعی است که والدین به زیبایی لباس بیرونی نوزاد دختر بسیار بها بدهند. انتخاب ست لباس نوزاد دختر از میان ست‌های کارترز که شامل لباس‌های سه تکه و دو تکه متنوعی است بسیار راحت است. برای ایجاد یک استایل فوق‌العاده جذاب، این ست‌های شیک را می‌توانید هم در خانه و هم در میهمانی‌ها تن دختر خود کنید.

مدل لباس نوزادی دخترانه تابستانی

اگر نوزاد دختر شما در فصل تابستان به دنیا می‌آید، خرید ست تابستانی نوزادی دخترانه جزو ضروریات است. همچنین اگر فصل تولد کودک شما غیر از تابستان باشد، بالاخره تا 6 ماه آینده تابستان به سراغ شما می‌آید، پس چه بهتر که مدل های لباس نوزادی دخترانه تابستانی را ببینید و بهترین آنها را انتخاب کنید. داشتن چند پیراهن نوزادی دخترانه در کمد لباس دلبندتان، گرمای تابستان را برایتان لذت‌بخش‌تر خواهد کرد.

برنامه‌ریزی برای خرید لباس دخترانه می‌تواند خیلی به نفع شما تمام شود، چراکه از تخفیفات فصلی می‌توانید استفاده و صرفه‌جویی خوبی کنید. البته با در نظر گرفتن رشد کودک و تغییرات سایز او نیاز به یک راهنمای خرید لباس نوزادی خواهید داشت، چراکه ممکن است در عرض 6 ماه کودک شما به حدی رشد کند که دیگر لباس دخترانه نوزادی که از قبل خریده‌اید اندازه او نباشد!

در ادامه از میان چندین مدل لباس بچگانه، تعدادی مدل لباس نوزاد دخترانه تابستانی جذاب را مشاهده بفرمایید:

[بیشتر بخوانید: انواع لباس بچه گانه تابستانی]

مدل لباس نوزادی دخترانه زمستانی

از بین انواع مدل لباس بچه گانه دخترانه شما ممکن است به دنبال لباس های زیبا، شیک، مد روز و جذاب این فصل برای نوزاد دختر خود باشید اما هنگام در نظر گرفتن فصل زمستان، باید برای پرنسس خود لباس گرم نوزادی دخترانه و البته زیبا تهیه کنید. خرید کلاه و جوراب گرم و البته با جنس عالی نیز فراموش نشود.

لباس نوزادی دخترانه زمستانی با قیمت مناسب را در کارترزلند می‌توانید بیابید. چند مدل لباس نوزاد دخترانه شیک زمستانی را با هم ببینیم:

[بیشتر بخوانید: نکات کلیدی در خرید لباس بچه‏ گانه زمستانی]

مدل لباس نوزادی دخترانه یک ماهه

دختر یک ماهه، یک فرشته آسمانی است. مدل‌های متفاوتی برای لباس نوزادی دختر یک ماهه وجود داردمانند این موارد:

نکات مهم هنگام خرید لباس نوزادی دخترانه

نکات مهم هنگام خرید لباس نوزادی دخترانه
  1. راحتی و جنس لباس نوزادی دخترانه

در حین خرید لباس برای نوزاد خود، حتماً لباس پارچه‌ای سبک و نخی را انتخاب کنید. نوزادان پوست حساسی دارند که در صورت پوشیدن لباس با بافتی مصنوعی به راحتی تحریک و دچار آلرژی می‌شوند. هنگام خرید لباس بچه، راحتی فرزندتان را به هر چیزی ترجیح بدهید.

  1. ترجیحاً لباس های دخترانه ساده بخرید

لباس‌های پر زرق و برق، با تزئینات زیاد آویزان ممکن است وسوسه‌انگیز باشد، اما این لباس‌ها از نظر راحتی و ایمنی ممکن است برای نوزاد مناسب نباشند. روبان، بند آویزان و دکمه‌های زیاد برای نوزاد دختر بسیار آزاردهنده است. بنابراین، لباس‌های ساده‌ای را انتخاب کنید که بتوانید به راحتی تن دختر خود کنید.

  1. فصول سال را در نظر بگیرید

در ماه‌های فصل زمستان برای جلوگیری از گرم شدن بیش از حد، از قرار دادن کودک در لایه‌های زیادی از لباس خودداری کنید. برای فصل گرمتر سال، لباس‌های نخی بهترین گزینه برای شماست. همچنین هنگام خرید و تخفیفات فصلی، حواستان به سایزی که می‌خرید باشد.

  1. لباس نوزاد را کمی بزرگتر از سایز معمول در نظر بگیرید

کودک تا دو سالگی سرعت رشد بسیار زیادی دارد. ممکن است لباسی که امروز می‌خرید، ماه آینده برای نوزاد دختر شما تنگ شود و او را اذیت کند. بنابراین بهترین راهکار، خرید لباس نوزادی دخترانه یک سایز بزرگتر از حد معمول است.

  1. لباس‌هایی بخرید که به راحتی تن شوند

لباسی که از بالای سر پوشیده می‌شود، می‌تواند برای نوزاد دختر ناراحت‌کننده باشند. به دنبال مدل‌هایی از لباس نوزادی باشید که بچه را مجبور به پوشیدن از سر نکنید. ترجیحاً لباس‌هایی با گردن گشاد یا دکمه‌دار و زیپ‌دار انتخاب کنید. حتی در انتخاب لباس نوزادی دخترانه مجلسی هم، راحتی کودک را در نظر بگیرید.


در این مطلب بیش از 40 عکس لباس نوزاد دختر را دیدید. سایت کارترزلند با دارا بودن بیش از 1000 مدل از انواع لباس‌های نوزادی کارترز، بهترین جایی است که می‌توانید این لباس‌ها را تهیه کنید. از طریق لینک زیر می‌توانید به دسته‌بندی مورد نظرتان مراجعه کنید و با استفاده از راهنمای سایر هر محصول، لباس مورد نیاز کودکتان را تهیه فرمایید.

2 نقد و بررسی مدل لباس نوزادی دخترانه

  • مامان هلیادی ۱۵, ۱۴۰۲ در ۱۹:۱۵

    دنبال لباس نوزاد سه ماهه دختر بودم، رسدیم به سایت شما. چقدر لباسهاتون قشنگند. برای عید و تابستون دخترم میخوام از این سایت خرید کنم. فقط نمیدونم الان بخرم یا صبر کنم نزدیک عید بخرم!؟

دیدگاهتان را بنویسید